رویه های ارسال کالا
- مشتریان عزیز ساکن اصفهان و حومه می توانند محصول خود را یا به صورت حضوری، در دفتر فروشگاه به آدرس میدان احمدآباد، ابتدای خیابان بزرگمهر، مجتمع برلیان طبقه چهارم، و یا از طریق ارسال توسط پیک موتوری درب منزل تحویل بگیرند.
- ساکنان سایر شهرهای استان اصفهان و استان های دیگر نیز محصول خریداری شده خود را از طریق شرکت پست جمهوری اسلامی ایران در کوتاه ترین زمان دریافت خواهند نمود.
- مرسولات پستی هر روزه ساعت ۱۲ ارسال می گردد و در صورت ثبت سفارش پس از این ساعت، ارسال سفارش شما به روز کاری آتی موکول خواهد شد.
- سفارشات روزهای تعطیل رسمی و جمعه ها، در روز کاری آتی ثبت گردیده و در اولین فرصت ارسال می گردد.
- هزینه ارسال محصولات به هر طریق، به عهده شخص خریدار می باشد.
- کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماسهای همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، وینتل جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش میتواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند. تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
- با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن وجود ندارد. همچنین آدرسی که خریدار به عنوان آدرس تحویل گیرنده ثبت یا انتخاب میکند، در فاکتور درج خواهد شد و تغییر آدرس درج شده روی فاکتور پس از پردازش و تایید سفارش، به هیچ عنوان امکانپذیر نخواهد بود.
- تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکانپذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.
- وینتل همواره نهایت تلاش خود را میکند تا کلیه سفارشها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بستهبندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و وینتل تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند.
- آسیبهای ناشی از حمل و نقل که بدون باز کردن جعبه اصلی محصول قابل رویت باشد، باید طی ۲۴ ساعت پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش وینتل (۳۲۳۱۷۰۸۰-۰۳۱) اطلاع داده شود تا در اسرع وقت مورد بررسی قرار گیرد.
رویه های بازگرداندن کالا
- در صورتی که خریدار پس از دریافت محصول، از خرید خود منصرف گردد، تنها در شرایطی که محصول در سامانه همتا فعال نشده باشد و لوازم جانبی محصول اعم از شارژر و هندزفری مورد استفاده قرار نگرفته باشد و هم چنین برچسب ها و لفاف های روی بسته بندی و خود محصول برداشته نشده باشند، خریدار می تواند طی هفت روز پس از تماس با وینتل نسبت به ارجاع محصول خریداری شده اقدام نماید.
- عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت و انصراف از خرید کرد و ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.
- در صورتی که محصول مرجوعی توسط خریدار و تمامی لوازم جانبی آن سالم بوده و ایراد و خدشه ای به آنها وارد نشده باشد، وجه پرداختی طی ۷۲ ساعت به شماره حساب خریدار واریز می گردد.
- هزینه ارسال محصول مرجوعی به دفتر وینتل به عهده خریدار می باشد و در صورتی که محصولی به صورت “پس کرایه” ارسال گردد، وینتل از پذیرش آن معذور خواهد بود.
- از آنجا که تمامی محصولات ارسال شده توسط وینتل، توسط شرکت های معتبر وارد کننده ضمانت و پلمپ شده اند، هر گونه ایراد ظاهری، سخت افزاری و نرم افزاری و کسری محتویات درون بسته بندی تنها متوجه شرکت ضمانت کننده بوده و وینتل هیچ گونه تعهدی در قبال آن ندارد.
- آسیبهای فیزیکی ناشی از حمل و نقل شامل استفاده از سرویس ۷ روزه نمیشود. جهت اطلاع بیشتر شرایط مربوط به خسارت در هنگام حمل و نقل را مطالعه فرمایید.
- برای استفاده از سرویس ۷ روزه وینتل، دقت فرمایید که کالا به خوبی بستهبندی شود و لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود.
در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط وینتل دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد